EDI – O interfață standardizată pentru un schimb eficient de date

Timpul reprezintă un factor economic. În special când vine vorba de timpii de livrare, factorul timp are un efect rapid și grav asupra costurilor. Pentru a putea aproviziona către clienții și mai rapid și mai eficient, la HELUKABEL comenzile cliențiilor transmise pe Internet sunt înregistrate automat prin sistemul de management al mărfurilor sau sistemul ERP (Enterprise Resource Planning). Prin conectarea directă a sistemului de management al mărfurilor al clientului la HELUKABEL, timpii de livrare sunt reduse drastic.

EDI (Electronic Data Interchange - schimb electronic de date)
În cazul în care un client nu este utilizator SAP, oferim o soluție diferită, simplă și eficientă: Cu ajutorul unei interfețe standardizate EDI pentru un schimb eficient de date, sistemul unui client poate fi conectat la sistemul ERP al HELUKABEL. Pentru a garanta o transmitere fără probleme, toate informațiile sunt transferate într-un așa-numit standard. Aceste standarde, în formatele EDITEC 3.3 și EDIFACT D96a, sunt standarde EDI dinamice internaționale și independente de industrie, care sunt dezvoltate în mod continuu.

Avantaje pentru dumneavoastră

Avantajele utilizării acestui sistem sunt economia de timp, procesarea rapidă și minimizarea ratelor de eroare. EDI este, de asemenea, independent de hardware, de sistemul de operare utilizat și de limba națională.

Împreună cu dumneavoastră, specialiștii noștri în IT pot găsi o soluție pentru implementarea unui proces de comandă rapid și eficient pentru fiecare situație.

Dacă aveți întrebări despre EDI ca și client, vă rugăm să contactați edi-customer@helukabel.de.

Dacă aveți întrebări despre EDI ca și furnizor, vă rugăm să contactați edi-supplier@helukabel.de